imaunicornnotahuman

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Abbey Holbrook - 9 juni 2013 22:06

Hejsan, nu blev jag exakt klar med rummet usch, jag började ju ungefär vid typ 15.00 och blev klar nu. Ojoj vad de var jobbigt. Rensade bland kläderna också så de tog lite längre. Men jaja nu är de gjort ska nog ta o göra så minst en gång i månaden.

Jaja just nu ligger jag i sängen och chillar jätte skönt att slappna av.
Äter lite glass med frukt o en bra bok i handen är den perfekta söndagen,och renbäddad säng förstås. Medan man städar så hittar man ju massa saker, hittade sånna as coola lampor, haha

Någon som vet att de kanske är lite farlig att ha fått näsblod 8 gånger på två dagar är de typ farligt eller något? Om någon vet så hade ni kunnat vara jätte snälla och typ skriva i chatten på fb eller kommentera på bloggen? Hade varit schysst blir lite små rädd.

Men nu tar jag och säger godnatt vi hörs imon. <3

// abbey

Av Abbey Holbrook - 9 juni 2013 14:03

Hejsan, de var ett tag sen jag bloggade men har inte haft så mycket tid eftersom jag har varit hos Jesper hela helgen och swedenrock och såhär men tänkte ta tag i de nu.

Vill prata lite om 'pedofiler'
Det finns en kille som heter Meshaal Born Bonaser en kille på Facebook och de flesta har ju Facebook, men om de är en kolla som skickar vänförfrågan acceptera inte och blocka han direkt. Nu är de såhär att jag inte accepterade inte men han börja skriva ändå och skickade då bilder på hans könsorgan, och sa att han hade förlorat fin fru och osv men vill bara vanna alla tjejer att de är en kille som skickar naken bilder.. Och lägger inte ut bilderna på den men skriv på Facebook om de nu kanske hänt dig eller så.

Nu tar vi och bloggar om något roligt.
Just nu sitter jag i bilden påväg hem från Jesper, och jag längtar inte tills jag kommer hem.. För då blir de att storstäda rummet.. Då menar jag verkligen damma av allt och såå.... :///
Sen ska jag ta de lugnt resten av dagen kanske grilla eller något. :)

Vi hörs sen puss

// abbey

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejasan,jag är en tjej på 12 år och älskar hästar,killar och att blogga.Jag bor i en iten stad som heter Kalrshamn.Med min familj ,pappa,bror och min låsas mamma.Jag är en härlig tjej som oftast är glad, här bloggen kommer jag skriva om allt mölj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards