imaunicornnotahuman

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Abbey Holbrook - 4 juni 2013 21:06

Hejsan, nu har jag kommit hem från stallet., de har varit en sjukt lång dag. Usch, varit en jobbig dag.

Nu när Dimman gått på bete så kommer allt jobbigt, Mocka ut boxen o såhär men jaja, nu har jag sommarlov från stallet.
Idag red jag också, de gick super. Lite pig var hon men alltid lika go. Fina Wal'i.

Skolan har varit bra fast lite seg.
Kollat på typ en musikal fast jag o Nova solade istället.. Fick reda på mina prov.. Måste göra om borda. Fick F på mitt Europa prov och sen komplettera en fråga på NO men de fixar jag...

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv, tar de lite lugnt nu.

Snart är de också skolavslutning jag längtar. Jag ska ha långklänning i år. :)

Vi hörs sen

// abbey

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejasan,jag är en tjej på 12 år och älskar hästar,killar och att blogga.Jag bor i en iten stad som heter Kalrshamn.Med min familj ,pappa,bror och min låsas mamma.Jag är en härlig tjej som oftast är glad, här bloggen kommer jag skriva om allt mölj

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards